POGOSTA VPRAŠANJA

  • Zakaj Cemio Gams ni na voljo v lekarnah?
  • Naš cilj je zagotoviti najvišjo možno kakovost za ugodno ceno. Zato vam produkt brez posrednikov dostavimo neposredno na dom, da prihranite čas in denar za prevoz v lekarne; med drugim pa želimo z vami ohraniti neposreden stik. Vaše mnenje in povratna informacija sta ključnega pomena za nas ter naše strokovnjake v Švici. Poleg tega vam lahko nudimo še dodatne ugodnosti in možnost, da se vsak teden potegujete za vredne nagrade.
  • Kako to, da ponujate 30-dnevni brezplačen preizkus in vračilo denarja?
  • Večina naših strank uživa Cemio Gams neprekinjeno že več let in so zelo zadovoljne. Menimo, da je preizkus izdelka najboljša izkušnja iz prve roke, ki zagotavlja najboljši način, da se prepričate v kakovost izdelka. V primeru, da si premislite glede nakupa izdelka, lahko neodprti izdelek kadarkoli vrnete, mi pa vam bomo prijazno vrnili denar. Tveganja za vas ni!
  • Kakšna je razlika med naravnim in hidroliziranim kolagenom?
  • Z leti telo postopoma izgublja lastno sposobnost za proizvodnjo kolagena, ki je potreben za zdravo delovanje sklepov. Zato je priporočljivo, da telo dodatno oskrbujemo s kolagenom. To lahko storimo preko velikih in pogostih odmerkov želatine ali hidroliziranega kolagena. Lahko pa se odločimo za naravni - nedenaturirani biološko aktivni kolagen v majhnih odmerkih, ki so popolnoma zadostni.
  • Ali ima lahko dolgotrajno jemanje Cemio Gams kakšne posledice na moje telo?
  • Cemio Gams vsebuje 100 % naravni (nedenaturirani) kolagen NCI® in NCII® nove generacije in vitamin C, ki ima vlogo pri proizvodnji kolagena. Nedenaturirani kolagen predstavlja kolagen v njegovi naravni obliki, kakršen je prisoten v človeškem telesu.
  • Kako opazim, da Cemio Gams deluje?
  • Z leti telo postopoma izgublja lastno sposobnost za proizvodnjo kolagena, ki je potreben za zdravo delovanje sklepov. Staranje sklepov se začne okoli 25 leta starosti, ko se proizvodnja kolagena začne postopoma upočasnjevati. Zato je treba telesu zagotoviti dodatno podporo. Optimalen rezultat dosežemo po osnovnem 2-mesečnem programu s Cemio Gams.
  • Ali uživanje Cemio Gams kolagena vpliva tudi na kožo?
  • Cemio GAMS poleg kolagena tipa II vsebuje tudi kolagen tipa I, ki je glavna sestavina vezivnega tkiva, kot so vezi, kite in kosti. Močno prisoten je tudi v koži.
  • Ali Cemio Gams res prihaja iz Švice?
  • Seveda, proizvodnja Cemio Gams poteka pod strogimi švicarskimi normativi v naši tovarni v bližini Züricha na severu Švice. Cemio Gams proizvajamo v podjetju Cemio Switzerland AG, Bellerivestrasse 17, 8008 Zürich, Švica. Po izdelavi in potrebnem pregledu kakovosti je produkt poslan neposredno v naš distribucijski center na Češko (Cemio Switzerland s.r.o., Veverkova 1343/1, Pražské Předměstí, 500 02 Hradec Králové, Češka republika), nato pa direktno k stranki.
  • Kako deluje lojalnostni program Cemio Gams?
  • Naš lojalnostni program oz. program zvestobe temelji na rednih pošiljkah neposredno do vaših vrat. Enkrat ko postanete naš član (članstvo je neobvezujoče, ni pogojeno z nobeno članarino in ga kadarkoli lahko prekinete ), imate zagotovljene redne pošiljke Cemio Gamsa v vnaprej določenih časovnih intervalih. Poleg tega strošek poštnine za vas pokrijemo mi.
  • Kaj pomeni 2-mesečni program Cemio Gams z brezplačnim preizkusom?
  • 2-mesečni program vam na letni ravni omogoča kontinuirano prejemanje pošiljk Cemio Gamsa na vsaka 2 meseca s pakiranjem po 60 kapsul. Najprej brezplačno preizkusite (pokrijete le strošek poštnine 2 €) 30-dnevni paket Cemio Gams s 30 kapsulami. V primeru, da ste z izdelkom zadovoljni, boste čez 1 mesec prejeli 2-mesečno pakiranje po 25% znižani ceni, za samo 36 €/2-mesečni paket oz. samo 18 € mesečno. In tako naprej ugodno in udobno, brez stroška poštnine vsaka 2 meseca. V nobenem primeru niste zavezani k minimalni naročnini ali članarini. Kadarkoli lahko brez stroškov prekinete prejemanje naslednjih pošiljk.
  • Kaj pomeni 12-mesečni program Cemio Gams z brezplačnim preizkusom?
  • 12-mesečni program vam zagotavlja celoletno zalogo Cemio Gamsa, ki jo prejmete v enkratni pošiljki en mesec po brezplačnem preizkusu. Najprej brezplačno prejmete 30-dnevni paket Cemio Gams (30 kapsul), krijete le strošek poštnine 2 €. Naslednji mesec pa prejmete celoten letni paket Cemio Gams (360 kapsul) s kar 40 % popusta za samo 168 €/paket, kar znaša le 14 € mesečno. V času brezplačnega preizkusa lahko prekinete lojalnostni program brez kakršnih koli stroškov. V nobenem primeru niste zavezani k minimalni naročnini ali članarini. Prav tako lahko v času brezplačnega preizkusa odpoveste naslednji celoletni paket.
  • Kako oddam naročilo prek spletne strani?
  • Oddaja naročila je enostavna. Potem. ko ste se odločili za nakup produkta Cemio Gams, izberite povezavo »Naročite tukaj«, kjer boste lahko izbrali med tremi programi Cemio Gams (2-mesečni program, 12-mesečni program in 2-mesečni program brez lojalnostnega programa). Z izbiro želenega paketa boste preusmerjeni na obrazec za naročilo. Obrazec izpolnite vsaj z vašim imenom, priimkom, naslovom, krajem in poštno številko ter podatkom, kje ste izvedeli za produkt Cemio Gams (priporočamo pa, da nam sporočite tudi vaš elektronski naslov in telefonsko številko, saj vas bomo tako lažje kontaktirali). Če želite oddati naročilo, morate potrditi, da ste starejši od 18 let in da se strinjate s splošnimi pogoji. Za nadaljevanje naročila kliknite predogled naročila; prosimo vas, da vaše podatke pozorno preberete in preverite, če so pravilni. Naročilo oddate s klikom na oddaj naročilo; s prejemom vašega naročila pa je pogodba sklenjena.
  • Kako oddam naročilo prek telefona?
  • Naročilo prek telefona je še enostavnejše od spletnega naročila. Pokličite našo brezplačno telefonsko številko 080 11 80, kjer vas bodo naši prijazni svetovalci vodili skozi postopek naročila.
  • Ali bom pred oddajo naročila lahko preveril svoje podatke in jih popravil?
  • Da, pred oddajo zavezujočega naročila boste vaše podatke lahko preverili in jih po potrebi popravili.
  • Ali bom po oddaji naročila prejel pogodbo?
  • Če ste ob vašem naročilu navedli elektronski naslov, vam bomo na ta elektronski naslov posredovali potrdilo o sklenjeni pogodbi. Na vašo zahtevo pa vam bomo posredovali tudi pisni izvod pogodbe.
  • Na kakšen način pošiljate izdelek?
  • Izdelek pošiljamo preko Pošte Slovenije, in sicer neposredno do vaših vrat. Naše pošiljke so prilagojene tako, da jih je mogoče varno položiti v večino poštnih nabiralnikov. Zaradi tega načina pošiljanja se vam ni potrebno obremenjevati z dostavo in vam ni treba neprestano prevzemati pošiljke na pošti. Izjema je le letno pakiranje Cemio Gams, ki ga prejmete po povzetju - z odkupnino.
  • Zakaj mi pri nadaljnjih pošiljkah v okviru lojalnostnega programa ni treba plačati poštnine?
  • V okviru lojalnostnega programa lahko koristite številne ugodnosti in ena od njih je ravno to, da namesto vas mi plačamo poštnino. Del naše filozofije je zagotavljanje ugodnosti našim zvestim strankam.
  • Kako plačam za produkt?
  • Del vsake pošiljke (razen celoletnega 12-mesečnega programa z enkratnim odkupom) je vedno račun/položnica s 14-dnevnim plačilnim rokom. Ničesar vam ni treba plačati vnaprej in za pošiljko plačate šele po njenem prejemu. V okviru 12-mesečnega programa z letnim pakiranjem Cemio Gams prejmete celotno letno zalogo v eni pošiljki, kjer znesek poravnate po povzetju - z odkupnino.
  • Kakšni so dobavni roki?
  • Želimo vam zagotoviti čim krajši možni čas dostave. Saj tudi mi poznamo občutek, ko se veselite naročenega izdelka, to pa še kar ni prispelo. Ker vsa proizvodnja poteka v Švici, od koder se produkti odpremijo v distribucijski center na Češkem ter od tu naprej neposredno strankam iz različnih držav, je več kot 95 % naročil kupcu dostavljenih v roku 10 delovnih dni. Najpozneje pa je produkt dostavljen v roku 14 dni od prejema naročila, pa še to v redkih primerih.
  • Kaj lahko storim v primeru, če pošiljke nisem prejel v rednem roku?
  • Če vam Pošta Slovenije pošiljke ne dostavi v običajnem roku, kontaktirajte naš center za pomoč strankam, kjer se dogovorite o pošiljanju nove pošiljke, da bi bila vaša izguba pri rednem uživanju Cemio Gamsa kar najmanjša. Za udobje naših strank celoten reklamacijski postopek s Pošto Slovenije v celoti ureja naš center za pomoč strankam na brezplačni telefonski številki 080 11 80.
  • Kaj lahko storim v primeru, če sem prejel opomin za plačilo, vendar nisem prejel nobene pošiljke?
  • V tem primeru se prosimo nemudoma obrnite na naš center za pomoč strankam na 080 11 80, kjer bomo vse nastale napake rešili skupno v vaše zadovoljstvo. Opomin za plačilo je poslan samodejno, v primeru, da nimamo informacije o tem, da pošiljka ni bila prejeta, se ne moremo izogniti njegovemu pošiljanju. Najlepša hvala za razumevanje.
  • Ali si lahko o nakupu premislim?
  • Seveda, lahko. Vsak kupec ima pravico do vračila nepoškodovanega in neodprtega paketa. Samo pošljite ga na naslov:

    Cemio Switzerland, s.r.o.
    Poštni predal 146
    Cesta v Mestni log 81
    1001 Ljubljana 
  • Kakšne ugodnosti ponuja lojalnostni program Cemio Gams?
  • Program zvestobe Cemio Gams svojim članom prinaša številne ugodnosti:

    30-dnevni BREZPLAČNI preizkus - najprej prejmete 30-dnevni paket Cemio Gams (30 kapsul) BREZPLAČNO, krijete le strošek poštnine 2 €.

    Nižja cena v primerjavi s ceno za enkratno naročilo - na primer cena za posamezno naročilo 2-mesečnega paketa Cemio Gams je 48 EUR + strošek poštnine. V okviru našega lojalnostnega programa je cena za 2-mesečno pakiranje 36 EUR, za 12-mesečno pakiranje pa celo samo 168 EUR za mesečno pakiranje. Poštnino pa za vas pokrijemo mi.

    Redne pošiljke neposredno v vaš poštni nabiralnik - s tem ste si zagotovili redno dobavo Cemio Gams, udobno in brez skrbi.

    Brezplačna poštnina - poštnino za pošiljke pakiranj Cemio Gams za vas plačamo mi.

    Nagradna žrebanja in vredne nagrade - Vsaka stranka prejme darilo in lahko osvoji vredne nagrade. Zmagovalce izžrebamo, njihova imena objavimo na naši spletni strani in jih obvestimo neposredno preko našega centra za pomoč strankam.

    Brezplačna telefonska in e-mail podpora - Naši svetovalci so tukaj za vas in vaša vprašanja, vsak delavnik od 8:00 do 19:00. Če nas pokličete izven tega časa, vas bomo poklicali nazaj.

Ali med pogostimi vprašanji niste našli tistega, ki vas zanima?

Kontaktirajte naš center za pomoč strankam preko brezplačne telefonske številke 080 11 80.